10 Ekim 2009 Cumartesi

11.10.01 - 11.10.09


11.10.01 - 11.10.09

bugün 9. seneye giriyorum babamsız. bundan dolu dolu 8 sene önce şu saatten yaklaşık 3 saat sonra kaybettim onu. çok şeyi özledim bu zamana kadar. sevgilim vardı mesela şehir dışında yaşayan. onu özledim bir süre. liseden sonra lise anlarımı özledim. orada yaşananlar geldi aklıma, içim buruldu. kız kardeşim şehir dışında okudu üniversiteyi. hiç bir zaman söylemedim kendisine. nedendir bilmem. ama onu özledim. gelsin diye hafta sonu olmasını bekledim. hepsiyle bir şeyler yaşamıştım. o yaşanmışlıkları özledim.

ama bu özlem başka. babamı özlemem çok farklı. babamla yaşayamadıklarımı özlüyorum. hasta galatasaraylı olmama rağmen onun aşkı olan beşiktaş'ın bir inönü maçına gidememek koyuyor bana bu geçen zamanda. o zaman küçüktük. alkol girmezdi kanımıza. ama şimdi yaş ilerledi, saçlar döküldü. babamla karşılıklı rakı içemedim mesela. o koyuyor sonra. her ufak açtığımda bir duble kendime içerken bir duble ona içmemin sebebi budur. ki kendisi sevmezdi içkiyi. ama ne biliyim işte. belki efkardan, belki sevinçten içerdik birer duble. zaten bir 35'likten kaç duble çıkar ki? sevdiğim bir kızı tanıştıramadım babama. biriyle evlenme durumuna kadar gelmiştim hatta. onu görmesini isterdim mesela. nasıl bakardı, ne derdi, kızı beğenir miydi? kız elini öpünce gururu okşanır mıydı? bilmiyorum bunların hiç birini.

diyorum ya. yapamadıklarım içimde uktedir. dolmayacak da ömrüm boyunca. öyle bir köşede kalacak benimle beraber. gün gelir de bir oğlum olursa kendi yaşayacaklarımdan pay biçerim belki. babasının oğlu diyor çünkü tanıyanlar benim için.

son cümle de siktimin hayatına. babasının ölümünün 9. yılını, annesinin doğumunun 54. yılına getiren siktimin ironisine. bir böyle dalga geçmediğin kalmıştı benimle. onu da yapıyorsun 9 senedir. senin de amına koyiim ben.

Hiç yorum yok: